Benim gittiğim doktor 100 bin dedi ağzımız açık kaldı. Ssvdye. Şimdi başka bir doktora randevu aldım ilk sezeryanımı yapan doktora açıkçası ben 60 a razıydım. Ama en çok şunu merak ediyorum bir kez ssvd olursak sonraki gebeliği devlet normal yaptırcak mı? Yoksa her zaman ssvd gibi özelde mi olucaz bunu?