Aygl
Bende 13 haftalık hamileyim 2 hafta önce verdi doktorum bulantina da cok iyi gelir dedi ve dediği gibi oldu hem yanma hem bulanti ciddi anlamda azaldi ama korkuyorum da bi zarari olur mu diye bazen fazla iciyorum çünkü hatta tadi o kadar guzeldi siseyi kafama dikesim geliyo 😂
Aysesare
[bilinmeyen] ne demek , ben orda yazdırıyorum bitince 😊 sende gaviscon yazar mısın dersen Yazar
Elemon
[bilinmeyen] ben reflü için kullandım çok iyi geldi.
Aysesare
[bilinmeyen] inşAllah geçer 🙏😊😊
Elfglh
[bilinmeyen] Canım ben bulantı hapı kullanıyordum üstüne surubu iciyordum bulantıyi kesiyorsa bile farketmedim ilaçla birlikte aldığımdan
Elfglh
[bilinmeyen] onyzyd 4 mg olan
Pars
[bilinmeyen] gaviskon hamilelere migde icin en cok onerilen.. ilk 3 ay cok kullandik.. gönül rahatligiyla kullanabilirsin.. ama bulantiya iyi gelir mi emin degilim.. ben hamile bulanti bilekligi vardi ondan almistim internete yazarsan cikiyor.. belki psikolojik bilmiyorum beni rahatlatmisti o donem..
Elfglh
[bilinmeyen] valla canım ben zofer , zofran, metpamid hepsini kullandım hepsinide doktorum yazdı ama en etkilisi onyzyd oldu ve 4. Aydan beri kullanıyorum şuan 36. Haftadayım hala kullanıyorum. Hiç yemek yiyemeyip kusarsam çocuk gelişmeyecek mecbur kullanıyorum doktorumun gozetimiyle
Elfglh
[bilinmeyen] Canım benim sen bilirsin öyle tehlikeli bir gebelik geçirmiyorsan kullan derm
Dryya
Kızlar gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz doktor öneriyor zaten mide yanmasına birebir kullandıktan sonra o kadar yanmaları işkenceyi boşa çekmişim diyorum