Kdr1963 Ahidem32 hevesini kırmak istemem . Bacak arasında kordun var dedi . 16 haftalikken ama çok yüksek ihtimal kiz dedi 18 de erkek dendi ayrintilida erkek dendi , Rabbım inşallah gönlündekini sana hayırlı eyler ve veriir
Ahidem32 Kdr1963 ahh canım ne güzel yazmışsın inşallah hepimizin gönlündeki hayırlısyla nasip etsin Rabbim 🤲🏼 hayırlısı olsun artık elimizden gelen bişy yok insan iki duyguyuda tatmak istiyor ama Allah bilir❤️
Kdr1963 Ahidem32 aynen canım ne yaĺan söyleyeyim kiz deyince bi umutlandım, ilki de erkek ya . Ama olsun Rabbım bilir bizim için neyi hayırlı olacağını. Bedence kusursuz Salih evlatlar olsunlar inşallah
Tueoku Ahidem32 kız da erkek de farketmiyor sağlıklı olsun da ben çok istiyorum rabbimden her ay sonu test yapıyorum ama hüzünle sonuçlanıyor rabbim ne güzel evlat nasip etmiş size şükredin . Allah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almak nasip etsin inşallah 🥰🫶🏻🤲🏻