Ahidem32 Ebaki ayyy amin çok aminnn çoook çok amin ya 🙈🙈 evlat evlattırda tabiki kızı da bi tatsak hayırlısıyla🤲🏼
Ebaki Ahidem32 inşallah cnm senin umudun vardr benimki on altı haftalık pipi burda dedi bakalım ya hayırlısı artik
Ahidem32 Ebaki bana da 14deyken dedi zaten 19a kdar gitmicem artık bişy olmazsa. 19-20 gibi detaylıda öğrenirim o saatten sonra ya umutlar biter yada hürrem sultan modu almaya çalışırız artık 🙈 Allah hepimizin gönlündekini sağlıkla nasip etsin inşallah
2prens1prenses_ Ebaki iki defa ayrı doktorlara gittim iksiide kiz dedi hayırlısı bakalim gaybi Allah bilir bunlar sadce tahmin işte