Vücudunuzdaki kan hacmi ciddi artıyor gebelikte. Benim de kalbim sert sert vuruyordu eşim de elini koyunca hissediyordu bayağı. Ama nabzınız 120 leri bulmuyorsa çok önemli değil. Doktorum böyle demişti en azından. Bir de tansiyon aletiniz yoksa bu süreçte edinmenizi tavsiye ederim. Doktor kontrolde ölçüyordur ama sizin de düzenli takip etmeniz önemli.