Benimde 14-16 haftalar arası çok çarpıntım oldu elim ayağım kesiliyordu nabzim yükseliyordu 19. Haftaya girdik bu gün iki haftadır olmadı şükür demir eksikliğinden olabilirmis baktırdım herşey normaldi EKG de çektirdim herşey normaldi sıcaklardan diye düşündük biz ikiz gebeyim birde o yüzden olabilir diye düşündük