Melis-s Vay be yorumlar çok iyi. Bende gereksiz bulanlardandım ama hemen bir e bebek ten sipariş veriyorum şimdi 🤩
KaderCenkPera Ozeeer ablam iki çocukta da ay şeklinde olanı kullandı memnun kaldı.Sağolsun Koaceli Belediyesi de diğer yastıktan vermişti ikisi de olmuş oldu ama ay şeklindeki daha iyi