Ben hiç almadım ama bir arkadaşım söylemişti aklımda kalmış size de faydalı olur belki, o fisher price emzirme yastığı almış ay gibi olanlardan çok yüksek kullanamadım falan dedi, bende hiç almadım eksikliğini de hiç yaşamadım 2.5 aylık oğlum bazen öyle bir ağlıyor ki bırakın yastığı memeyi açarken bile elim ayağıma dolaşıyor ☺️☺️