Pamiramsi bende hamile kalamıyordum ,ilk doktor femara , estrofem vermişti yumurta takibi yapıyordu, yumurtalar gelişiyor ama hamilelik olmadı bu şekilde 7 ayım gitti doktora , tüp bebek olmasını gerektiğini sötledi. Ben de başka doktora gittim yaptığı ilk şey rahim filmi istedi bende , takviyeler verdi femara kullandım ve doktorum hep pozitifti , hsg den sonraki ay hamile kaldım. Aslında bütün problemin tüpleri tıkalıydı ve moral çok önemliydi , bebeğim şu anda 5 günlük oldu