teachermomyy23 Esra4270 benim doktorum iğneden 1 hafta sonra başla dedi duphastona hemen mi başlasam bende ya
koza08 Esra4270 bir dahaki denemeye olur inşallah hiç sıkmayın canınızı. Ben de her seferinde oturup ağladım ama yapacak bir şey olmuyor. Yol nereye götürürse oraya gidiyoruz. Elimizden gelen bir şey değil bu. İnşallah en güzel şekilde kolaylıkla nasip olur hepimize 🙏🏻❤️
koza08 teachermomyy23 ovitrelle çatlatma iğnesi mi? Ben doktor kontrolünde 5 kez kullandım. Hatta şimdi tüp bebek deniyoruz bu ay ne iğnesi verecekler bilmiyorum.
Zduru16 koza08 öncellikle hayırlısı olsun , bende olumsuz sonuç aldığımda çok üzülüyordum , tüp bebek istiyordum artık ama her ay doktor kontrol olduğum için benim bir ay yumurtlama olup bir ay olmuyordu , buna dikkat ediyordum
koza08 Zduru16 teşekkür ederim. Siz hamileydiniz galiba. Sizin de hayırlı olsun inşallah. Allah hiç birimizin emeklerini boşa çıkarmasın inşallah 🙏🏻
teachermomyy23 koza08 evet doktor kontrolünde kullanıyorum ilk kez verdi bu tedaviyi doktorum.İnşallah olumlu sonuç alırım🙏
Zduru16 koza08 evet 36+4 haftalık gebeyim , inşallah sağlıklı bir şekilde bebeklere kavuşuruz, Herkesin Allah yardımcısı olsun , isteyenlere de Rabbim tez vakitte nasip etsin inşallah
koza08 teachermomyy23 inşallah olumlu güzel haberler alırsınız. Benim doktorum çatlatma iğnesini fazla kullanmanın sorun olmadığını söylemişti. Umarım gerek kalmaz sizin için diğer aylara.
Zduru16 Pamiramsi tebrik ederim pozitif olarak devam eder umarım:)) 12. Günden sonra daha güzel ve doğru sonucu verir
teachermomyy23 Pamiramsi ayy çok sevindim ben inşallah hep pozitifi görürsün canım ama ilacın etkisi olsa dünde görürdün ya 🥳
Zduru16 Pamiramsi etkisi olsa dün pozitif olurdu, ama öncesinde negatif olup sonrasında pozitif olmuş:) yarın kan tahliliğinde herşey net olur ama ne olur olmaz hep 12.günü bekleyin derler