koza08 Esra4270 ben prodoctor ve bgood testi yaptım ikisinde de silik çok hafif çıktı hep. İnşallah Allah isteyen çabalayan herkese kolaylıkla nasip etsin. Sen bu ay sadece çatlatma iğnesi mi kullandın. Aşılama falan değil değil mi?
Esra4270 koza08 klomen, ovitrelle çatlatlma iğnesi ve duphaston kullandım aşılama değil geçen ay da aynılarını kullanmıştım olmadı ama geçen ay 17. Günde adet olmuştum
koza08 Esra4270 anladım canım adet olana kadar Allah’tan ümit kesilmez. Benim 2. aşılamamdı bu ay. Baya belirti de vardı diğer aylara göre. Baya ümitlenmiştim. Maalesef tüp bebek sürecinde girdik bile.
Zduru16 Esra4270 bende aynı şekilde ilerliyordum pcos olduğu için , duphaston , femara kullanıyordum klomen e göre daha etkiliydi bana göre, takip ediliyordu sürekli, bu süreçte hayıt otu kullanmanızı tavsiye ederim.
Esra4270 koza08 kan sonucum daha çıkmadı ama olmadı maalesef adet oldum 19. Günüydü iğnenin umudum vardı ama olmadı
Zduru16 teachermomyy23 tüplerimde tıkanıklık varmış benim , hsg den sonraki ay 2.çatlama iğnemdi sadece 36. Saatte dikkat ettim o kadardı. Hiç beklemediğim bi aydı , olmaz diye düşünmüştüm ama tutmuştu
teachermomyy23 Zduru16 canım benimde sağ tüpüm tıkanık sol açık o yüzden yumurtlama takibine başladı doktorum soldan yumurtlayınca çatlatma iğnesi yapalım dedi
Esra4270 Zduru16 kaçıncı günde adet olmuştunuz ? Onu değil de bir gebenin günlüğünden inovitol ve omega 3 aldım onları kullanıyorum
Zduru16 teachermomyy23 benimde öyle denmişti , sis çekilmiştim sağ açık sol kapalı demişti, 1.çatlatma iğnemde olmamıştı sonra da ben hsg yaptırdım her iki tarafta açılmıştı artık
Zduru16 Esra4270 teachermomyy23 macun şeklinde vardı sabah akşam bir kaşık yiyordum sonra doktorum venatura hayıt ekstrası ilacı kullanmamı önerince iikisi fazla olunca hayıt otu macunu bırakmıştım
Zduru16 Esra4270 pcos olduğu için ilaç ile gelmişti , doktorum venatura hayıt meyve ekstrasını kullandım , gynopol woman ve dvitamini kullanıyordum ve her gün avakoda yiyordum, yumurta kalitemin artması içindi
elif475475 teachermomyy23 ben de yaptırdım ama yan etkisi olmadı . 16 haftalık şu anda bir sıkıntımız yok çok şükür
teachermomyy23 elif475475 sağlıkla kucağınıza alın.İğne yapıldığı gün ilişki önermişmiydi doktorunuz benim sonraki günler önerdi.Ayrıca farklı birşey kullandınız mı bu süreçte ?
teachermomyy23 Pamiramsi bende sadece folik asit kullanıyorum canım yediklerimede dikkat etmeye çalışıyorum ama abur cubur tüketmiyorum.
elif475475 teachermomyy23 iğneden tam 36 saat sonra olması gerekiyor. Hatta sabaha karşı 4 tü bizimkisi mesela şimdi alarm kurup stres yapmayın sabah ilişki olsun demişti. Ama biz dizi film keyfi falan yapıp o saate kadar biraz kafa dağıtıp ilişki denedik. Sonraki 4 gün güm aşırı ilişki yazmıştı. Hepsine de uyduk. Ondan önce 4 ay denediğimiz halde ikinci bebek de olsa bir türlü olmamıştı
Zduru16 Sebla55 teachermomyy23 amin inşallah çok teşekkür ederim, 36. Saate dikkat etmiştim sadece sonrasında dikkat ettiğim birşey olmadı , dediğim gibi hamilelik ile sonuçlanacağını düşünmemiştim.hamilelik öncesi de , hamilelikte stres direk olarak geçiyor bence ve aşırı derece etkiliyor. Tesadüfen evde test yaptım adet tarihime 3 gün kala