Esra4270 koza08 bebek olursa tutunması için olmazsa da adetin gecikmemesi için ben kullandım da çatlatma iğnesinin 18. Günündeyim adet olmadım dün erken gebelik testi yaptım negatif o yüzden merak ettim artık adet olmam gerekmiyor muydu geçen ay 17. Günde olmuştum
teachermomyy23 Esra4270 kan verdiniz mi ? Benim doktorumda duphaston verdi 1 hafta sonra başlayacağım.
koza08 Esra4270 benim de bu ay iğneden 17 gün sonra olmuştu kanamam. Bana da progestan vermişti doktor bebek olursa tutunması için. 12 gün kullanıp bıraktım adeti geciktirmemek için. Doktor da 12 gün demişti. Adet döngüm 28 gün tam 28. Günde oldum. Sizin de bu şekilde mi?
teachermomyy23 Esra4270 duphaston kullandınız mı kullandıysanız hemen mi başladınız benim doktorum 1 hafta sonra başlamamı söyledi
Esra4270 koza08 geçen ay 17. Günde adet oldum acaba duphaston olunca her ay aynı mı olur diye düşünüyordum 🤔 benim değişiyor bazen 30 günde bazen 35 .33 hatta 40,41 bile oldu o yüzden doktor bence duphaston verdi ama 18. Güne geldim yok
koza08 Esra4270 benim de önceki ay yine 17. Günde olmuş baktım şimdi. Belki gün sayısı uzadığı için olmamış olabilir. Testte hiç silik çizgi gibi çıktı mı peki?
koza08 teachermomyy23 ben aşılama oldum. Aşılama olduğum gün kullanmaya başladım. Sadece çatlatma iğnesi kullandığım aylarda progestan vermedi doktorum.
koza08 Esra4270 erken gebelik mi kaset test miydi peki? Genelde kaset test ilk idrarla, erken gebelik içinse farketmiyor.
Esra4270 koza08 dün verdim sağlık ocağında ama bugün resmi tatil olduğu için pazartesiye kaldı sonucu
koza08 Esra4270 ay en zoru da beklemek. Sağlık ocağında kan verince çok uzun sürüyor sonuç çıkması. Daha da geriyor insanı. İnşallah kan da çıkar güzel haber alırsınız. İdrar testine güven olmuyor. En iyi test markasını kullandım bu ay betam 2 iken bile silik çizgi çıktı. Yalancı pozitif görmektense böylesi daha iyi.
teachermomyy23 Zduru16 teşekkür ederim canım sen ikincide tuttu demiştin ikincide ekstra olarak farklı bir şey yaptınız mı yoksa ilkiyle aynımıydı süreç ?
Esra4270 koza08 inşallah sen de hamile kalırsın Allah sana da nasip etsin 🤲🏻 ben days doctor markasının testini yaptım hep kötü yorumları var yanlış çıkıyor demişler eczaneden almıştım o yüzden araştırma gereği duymamıştım
Zduru16 teachermomyy23 tüplerimde tıkanıklık varmış benim , hsg den sonraki ay 2.çatlama iğnemdi sadece 36. Saatte dikkat ettim o kadardı. Hiç beklemediğim bi aydı , olmaz diye düşünmüştüm ama tutmuştu
koza08 Esra4270 ben prodoctor ve bgood testi yaptım ikisinde de silik çok hafif çıktı hep. İnşallah Allah isteyen çabalayan herkese kolaylıkla nasip etsin. Sen bu ay sadece çatlatma iğnesi mi kullandın. Aşılama falan değil değil mi?