Bbk88 ilk gebeligimde 4aa 5. Gun embriyosuydu ama saglikli gebelik degildi gelisimi durdu 8. Haftada 6 haftalik gibiydi zaten ikincide yani suan 3 embriyo transfer edildi 5. Gun embriyosuydu yine ama kaliteleri soylenecek duzeyde dahi degildi :) bir tanesi zaten kesin olarak tutmayacak dendi imha etmek yerine transfere eklediler belki digerlerinin sansini arttirir diye. Kalan ikisininde doktorun bana acikladigi bir tanesi embriyo gelisiminde 2. Gundeki gibi digeri ise ondan bi tik daha iyi dendi yani 1a vs bile diyemiyoruz demistiler. Ama suan 38 haftalik hamileyim cok sukur saglikli bi kizim olacak insallah fetal dna vs yaptirdik hersey iyi cikti. Bu olumsuz konusmalardan sonra nasilsa tutmicak diye hicbiseye dikkat etmedim 2. Gun komple evi supurdum camasir bulasik yikadim 6. Gun meraktan test yaptim evde cunku olumsuzu gorup ilaclari birakacaktim bunalmistim ama pozitifi görüp şok oldum. Gercekten nasipte varsa oluyor yoksa kalitesi günü dikkat etmeniz avakado yemeniz hicbiri önemli degil