Bbk88 Kızlar aranizda tüp bebekle hamile kalanlar kaçıncı gün embriyosuydu kalitesi neydi tabi ki nasip bu işler nasip olmadıysa olmuyor ama merak ettim🤌
Canlarrr Bbk88 ben tüp bebek ile ikiz doğurdum da sorunuzu tam aliyamadim. Şuan da doğal yoldan 3. Gebeyim
Zeynep0709 Bbk88 iki kere transfer oldum 5. Gün 4BC idi ikisi de tuttu biri devam etmedi şimdi 34 haftalık olduk 😊❤
Emelnurcakit Bbk88 5. Gün embriyosu 2 tane transfer edildi. Ama kalitesi neydi bilmiyorum doktorum sadece kaliteli 4 yumurta kaldı demişti 2 transfer edildi iki dondurduk. Şuan 20+4 🌸
Bbk88 Asya95 benim de 5 inci gün 2 tane donduruldu insallahhh pozitiftir Allah istiyen herkese nasip etsin 🥰
Bbk88 Hamileannem 🥲benjm de 5 inci gün 2 tane var dondurdular nasip sonra kaldınız mi hamile yani tutmadi mi hiç tutup mu duştü
Asya95 5gün olduğunda 2-3günde tutunma bekleniyor 3olunca 5güne Bide bazi embryolar 3ten 5ci güne kadar iyi gelişmiyorlar Önun için 5ci daha iyi
Bbk88 Asya95 Asya95 beni dün aradılar 5 inci gün 2 tane iyi kalitede embriyonuz oldu dondurduk dediler
Bbk88 Zeynep0709 yaaa masalalhhh🥰🥰benim de 5 inci gün 2 tane iyi kalitede dediler ama a b harf vermediler bc ne oluyor iyi kalite mi .Allah kucağınıza almayı nasip etsin sağ saglim🥰🥰
Yeniyeniden Bbk88 olmadi 2 tane 3 gun konmuştu dahs ronra denedim 5 gune gitmedi suan doğal yolla hamileyim yas 45
Hamileannem Bbk88 tutu dusmedide sadece gelişimi yavaş dediler 6 ti haftalıkken kalbi durmuş 8 haftadayken kürtaj oldum
Zeynep0709 Bbk88 Allah razı olsun canım benim Darısı başına tez zamanda 😊 Orta kalite demişlerdi bana
Asya95 AA kalite en iyi kalite demek Bende öyleydi ilk denemem 1tane koyuldu İnşeAllah hepinizde iyi sonuç olur🙏