Yazmelegi_ bende ilki cok kotu gecti, spinal anestezi oldu simdi 8 aylik hamileyim bel agrilarim cok oluyor hamilelikten once bile oluyodu. Simdi genel anestezi dusunuyorum. Bende ameliyyat kesigi irin yapti enfeksiyon kapti gec iylesti. En cokta ondan korkuyorum. Sezeryan kesigine kullandiginiz melhemleri yaza bilirmisiniz kizlar