Yazmelegi_ yaasemin doğum ücretleri de çok arttı eğer hamile kalırsam bende kontrolleri devlette doğumu özelde istiyorum yoksa başa çıkamayız, inşallah güzel geçer sizinkide🌸
yaasemin Yazmelegi_ evet muayene ve doğum ücretleri çok artı o yüzden devlete devam ediyorum Allah’a bıraktım olacak olan her yerde olur kafasındayım sadece detaylı ultrason 3 bın verdik bakalım beni ne beklıyor 😄 sizinde sağlıkla bebeğiniz olur umarım ❤
myangelson Yazmelegi_ aslında birşey yok gayet iyi gidiyor bende genel anesteziden korkuyorum mesela 😅😅
Yazmelegi_ myangelson herkesin korkusu farklı, genelde bi yattığımı birde ameliyathaneden çıkarken ki halimi hafif hatırlıyorum sonra uyanıp kendime geldiğimde odadaydım o yüzden zorlanmamıstm acıylada uyanmadım. Bakalım nasip kısmet yaşayıp görcez
Yazmelegi_ eylul78 benim kızım da çok zor bir bebekti 1 yaşına kadar uyku sorunu çektik yeni yeni düzeldi bu yorgunluk varken aradan çıksın istiyorum ama bi yandan da korkuyorum bakalım henüz karar vermis değilim🙂 rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah hepimiz için
Yazmelegi_ yaasemin evet haklısınız olcak her yerde olur , sezeryan hikayenizi bekliyorum 🌸 Amin inşallah çok teşekkür ederimmm
Sumisali_ Yazmelegi_ nasipse Ekim sonu benim de sezaryen doğumum olacak.Sezaryenden korkmuyorum da kızımı bırakıp gidecek olmak çok koyuyor.İkinci kızım doğduğunda ablası 23 aylık olacak 😊🥺
Yazmelegi_ Sumisali_ ya maşallah ❤️ inşallah güzel geçer, evet ilk bebekleri bırakıp gitmek daha zor oluyormuş insanın aklına doğum gelmiyor o zaman 🥺
Meliha09 Sumisali_ ya benimde doğumum ekim sonu ve benimde oğlum kardeşi doğduğunda 23 aylık olucak 😊
Gul_pempe23 Yazmelegi_ bende eylul sonun ekım bası ıkıncı sezaryan olacağım ılk spınaldi yıne oyle dusunuyorum ılkınde hıc zorluk yasamadım hıc ama ınşAllah bundada yasamam dıye dua edıyorum
Yazmelegi_ Deletedmom_116 ayyy evet bi cesaretimi toplayabilirsem😀😀😀 sen naptnnnnn bebis düşüncesi var mı hâlâ aklında
Yazmelegi_ Deletedmom_116 benim sezaryen güzel geçti ya o yüzden istiyorm ama kızım da 13 aylık olunca daha erken mi diyorum
Angaralimomm Yazmelegi_ bende öyleydim sezaryen daha sıcak bakıyordum ama hayırlısı hangisi ise o olsun diyordum sezaryenmis benim için hayırlı olan🙃 teşekkür ederim sizde inşallah 🥰