Merhaba bende cumartesi günü ilk aşılamamı oldum. 2 senedir bebek istiyoruz bir sorunumuz yok fakat oluşmadı hiç gebelik. Sperm yıkama sonucumuz 46milyon500 sayı , 98 hareket çıktı. Bu değerlerle aşılama oldum. Şimdi beklemedeyim çalışıyorum çok yatmıyorum o sebeple. Ama ağır kaldırmıyorum yediklerime içtiklerime dikkat etmeye çalışıyorum. Sizce durum nasıl ?