koza08 147258369 tüp bebeğe başta 94 bin taksitli dendi. Eğer peşin olursa 84 bin işlem ücreti. Onu da 30 bin kredi kartı 54 bin peşin şeklinde istiyorlar. Ücreti yumurta toplama zamanı alacaklarmış.
koza08 147258369 ilaç genelde dahil değil. 800 tlye yakın çatlatma iğnesi ücreti var sadece. Ama belki gerekmez demiş ona da doktorunuz. Hangi şehirdesin peki?
koza08 147258369 ben de istanbuldayım. Max 13 bini bulur ücret o zaman. Klomen yerine iğne kullanınca 25 bini buluyor aşılama ücreti.
tatlibebegim_ 147258369 bebeğim doğdu 4 aylık oldu geçen sene yaptırmıştım aşılamayı, sadece bol dua ağır kaldırmayın yükseğe uzanmayın eğilmeyin kuruyemiş yiyin avakado kefir sonrası Allahtan hayırlısıyla
147258369 koza08 klomen verdi kullandım onun yanı sıra çatlama ignesi verebilirim duruma göre dedi pazar gidip ne oldugunu anlıcam bakalım ne çıkcak
buse7272722 147258369 ben birkere yaptirdim 2. ayda yumurta gelisim takibi yapildi sonra yumurta catlatma ignesi vurduler yumurtam gelismisdi sonra asilamayi yaptilar malesef negativ oldu
buse7272722 147258369 ben hic ilac kullanmadim sadece folik asit direk catlatma ignesi yaptilar yumurtalarim zaten gelisiyodu bi problemim yoldu cnm
koza08 147258369 hadi hayırlı olsun inşallah şimdiden. Güzel ve kolay geçsin pozitif haberler al inşallah 🤗🙏🏻❤️