Asya95 Melike2535 ilk 2-5dk arasi önemli canim Sonra kuruma oluyor Teste çikmayip hamile olanlar var Teste takma sen Kanda bilinir net
Asya95 Melike2535 heyecanlisin biliyorum şuan bende öğleyim Ama herne olursa Allahin bir bildiği vardir Sadece bekle❤
Melike2535 Asya95 evet canım üç yıldır bekliyorum beni ümitlendiren dünde aynı marka test yaptım kuruma çizgisi olmadı hiç bunda çizgi çıkınca beklemediğim için acaba olabilir mi diyorum
Asya95 Melike2535 eşin için yaziyorum Vitamin Selenyum plus(her gün 1adet) Zing plus(her gün 1adet) L carnitine250(sabah ve akşam 1adet ) hepsi ayni saatde Senin için vitamin D3 1000 Vitamin E400 Omega3 plus10000 Folic acit 1 Hergün 1adet kullanilmali Eğer genetik filan bir sorununuz yoksa 3ay sonra hamile kalirsin🙏❤
Onurbanuu Kuruma cızgısıde olabilir bıraz bekleyın ve kan verın bence genelde asılama olanların 12 gune kadar ılac hormon etkısı olabılıyor (2kere asılama oldum) bende oyuzden ınsallah pozıtıftır❤️🤭
Melike2535 Onurbanuu canim benim 9 da pozitif 10 11 günlerinde hiç çizgi çıkmadı kuruma çizgisi bile ve hep aynı marka yaptım bugün sonradan çıktı ama diğerlerinde hiç çıkmadığı için acaba var mı diyorum
Melike2535 Onurbanuu insallah pozitiftir canım rabbim hayırlısını versin 🤲🏻son bi testim var pazar günü onu yapıp pazartesi kan vericem
Melike2535 Asya95 ay evet geçen gün yazmıştınız bu postta bunları hemen ss almıştım Allah razı olsun eğer bu ay negatif hemen bunları almayi düşünüyorum
Asya95 Melike2535 aa gerçekten mi.Yardim etmek için yaziyorum ama bilmiyorum kime yazdigimi😅inşeAllah güzel sonuçlar paylaşirsin
Melike2535 Asya95 evet canım Allah razı olsun kim ise yarayacak şeyler paylaşırsa hemen kaydediyorum telefona bende neyin sebep olacağını bilemeyiz ❤️
Pamiramsi Asya95 ahah evet bende şaşırdım diyorum çok güzel bilgiler veriyor neden proteyin diyor 😂😂 🥰