LinamAsyam benim ki karışık biraz cnm ben her gittiğimde bebek farklı pozisyonda oluyor o yüzden başından beri aşağıda diyemem son gittiğimde başaşağı dönmüştü yine yani inşallah şu an hala oradadır diyorum ama aşağı doğru baskı var büyük ihtimalle öyle kaldı ben de Allah nasip ederse normal istiyorum 🤲🏼