EvremAkar ilk sağlık ocağında kan verdim beta 129 çıkmıştıo zaman adetin bir gün gecikmişti daha doktor bana enfeksiyondur gebelik degildir demişti😂😂bende bi korkuyla özele gidip kan verdim vajinal ultrasonla baktılar o zaman betam 490 dı hamilesin demişti ama keseyi görememişti 29unda tekrar kan verdim sonucu pazartesi alacağım bence acele etmeyin 6-7 hafta arasında gitmeyi düşünüyorum ben kese rahat gözükür hemde kalp atışını da duyabilirim sürekli hastaneye gitmek bana doğru gelmiyor göremezlerse sizi boşa korkuturlar kendinizi kötü hissetmiyorsanız bi sorun yoktur bazı doktorlar boşa evham yaptırtıyor