Kbrabrkci1_ ay ben devlete gttim tam 6 haftayken kese küçük dedi yeni oluşmuş 6 haftyla uyumlu değil dedi ölçmedi bile bir gün sonra özele gttik gayet iyi dedi hatta bebeği oluşturan yapılarda da burda birkaç gün sonra gelsen kalp atışı da duyardık dedi imkanın varsa özele de gtmeni tavsiye ederim devlette nokta gibiydi özelde yolk sac kesesini bile gördük çok şükür