Mrvsmt2502 ben ilk gittiğimde 6 haftalıkken tek kese bebek yoktu 8 haftalıkken gittiğimde tek kesede iki bebek olduğunu söyledi tek yumurta ikizleri yani ve en tehlikeli ikiz gebelikmiş ama duygusu biri kadar da güzel inşaallah sağlıklı bir şekilde de kucağıma almayı nasip etsin Rabbim ikisinide 🤲🤲 Rabbim sizinde gönlünüze göre versin inşaallah sizde Konya da misiniz acaba