gzm_42 Mrvsmt2502 merhaba 1258 di canım ilk beta en son adet tarihim 20 Ocak 1 Mart’ta da ilk kanımı vermiştim ilk öğrendiğim beta degerim bu yani 🥰 ikiz için mi soruyorsun
aysemir42 gzm_42 maşaAllah Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı evlat olsun inşallah 🙏❤️
Mrvsmt2502 gzm_42 evet bazen ikizlerin beta değeri yüksek oluyormuş kesin değil ama . Benim reglime 3 gün varken kan verdim 1800 çıktı normalde 500 600 civarı oluyormuş bu dönemde o yüzden merak ettim
Mrvsmt2502 Melonka54 nasıl yükseldi ikiz olunca fark oldu mu? 4 haftalıkken falan kaçtı biliyor musunuz
Melonka54 Başlık dikkatimi cekti gerçekten bende o kadar fazla hapsırıyorum ki hem de şiddetli Allahım korusun bebişlerimizi hapsırmanın bi zararı olmadıgını söylemişti doktorum onu düsünerek rahatlıyorum
Melonka54 Mrvsmt2502 benim tek bebek İki günde bir kan verdim sırasıyla 24 61 321 857 oldu sonrasında kan vermeme gerek kalmadı keseyi görmek icin bekledim