Hulyaismail canım devlette nst de sancı çıkarsa erken dönem de çatı muayenesi olabiliyor. Onun dışında 38 de normal doğum düşünüyorsan bakıyorlar. Eğer catin uygun değilse her türlü sezeryan. Onun dışında 4 kilo üstü sezeryan ama gidişat uygun olursa bizim akraba 4350 normal doğum yapmıştı. Senin ve bebeğin için en sağlıklısı, hayırlısı kolaylıkla olsun 🙏