Hulyaismail Kızlar 36 +3 haftalığız devlette doğum yapicam çatı muayenesi yapılıyor mu neye göre normal diyolar bide bebegin kilosu kaçsa sezeryana aliyolar bilgisi olan var mı
50_68 Hulyaismail 4kiloyu geçerse sezeryana alırız dedi doktor 38 de sanırım çatı muayenesi yapılıyor bir problem olmazsa o zamana kadar
zeynosileannis Hulyaismail tabi yapılıyor 4 kilo üstü sezaryen diye biliyorum ama annenin fiziksel özelliklerine göre de değişebilir tabi
Mrvsmt2502 Hulyaismail 43 e 2 kala doğum yaptım süreyi aştığım halde çatı muayenesi yapışmadı doktor yatışın yapıldığında bakılacak doğumu tetiklwyebilir demişti. Ayrıca son gün usg de 4200 gözüküyordu kızım ama normal doğum yaptım sezaryen lafı bile geçmedi
Nananan Hulyaismail çatı muayenesi bende hiç yapilamdi 40 haftam doldu sancım fln olmayinca artık açılma fln Varmı diye baktılar kolay doğum yaparsın demişti muayeneden sonra öylede oldi kilosu da 4′e ulaşırsa sezeryan oluyor bildiğim kadarıyla
Hulyaismail zeynosileannis anladım canim hayırlısı olsun iki türlü doğumdan korkuyorum ben ya neden bilmiyorum ama tedirginim hamilik yordu beni başından beri sorunli olunca
zeynosileannis Hulyaismail hiç korkmayın herkes doğum yapıyor güzel düşünün korkacak birşey yok aksine dünyanın en güzel duygusuna götüren yol doğumdan geçiyor 😊
Hulyaismail zeynosileannis evet biliyorum aslında kafami karistircak bisey de izlemiyorum ama normal yaparken ya yapmazsam bebeğime bisey olur diye korkuyorum sezeryandan da ya çabuk iyilesmezde bebegimle ilgilnemzsem die korkuyorum tuaf bir duygunn içindeyim
Alone Arkadaşım devlette 4.300 kg doğurdu normal olarak suni sancı ile. Yani kişinin durumu uygun olduğu sürece çok sezeryana almıyorlar
Hulyaismail Alone kilosu bebegin fazla değil mi normal icin maşallah Allah anali babali büyütsün inşallah
busra_123-4 Alone maşallah ya benimde bebeğim iri doktor normal doğum yapamazsın çok zorlanırsın dedi
Alone busra_123-4 işte oranın uygunluğu da önemli cnm ben 2.5 kiloyu doğuramadım mesela ☺️ yapı meselesi demek ki
busra_123-4 Alone çatı muayenesi istedim doktor yapamazsın dedi göndermedi. Çatı darlığı genetik olabilir mi acaba diye düşünüyorum. Ailede çoğu kişi sezareyen oldu çünkü.
Alone busra_123-4 yoo alakası yok annem ablam normal doğurdu ben yapamadım. Niye çatı muayenesi yapmamış yani yapamayacağını nasıl anladı acaba. Öyle yapamazsın diyeceğine kilolu doğumlarda şu şu riskler oluyor risk almak istemiyorum diye açıklasaydı keşke