Zelisshh Dilekulgtt bana da gece 2 gündüz 1 dedi gece iki olmasının sebebi sabah bulantısı ama bende sabah bulantısı yok gün içinde oluyor dediğiniz gibi
Zelisshh Dilekulgtt yani oluyor ama tam anlamıyla değil en azından birşeyler yiyebiliyorum etkisi geçiyor illaki bir de benim geniz akıntım var bence ondan oluyor diye düşünüyorum bu haftalar jet hızıyla geçse de rahatlasak