Berkaytuana Betulkarakus4 bildiğim kadarıyla hastaneden direk sağlık ocaklarınin sistemine de düşüyor gebelik
Roseninmelekleri Betulkarakus4 benim erken doğum tehlikem var yatıyorum dışarı cikamiyom kontrolüm dışında yoksa ben yapacagimi bilirdim sağlık ocağına gidip görürdü
Nezahatozen Betulkarakus4 ben bebeği ogrendigimde 2 -3haftalikti ondan geç bile kalmıştım birde bütün testler vardı istediklerini onları da vermiştim oylelikle
Lucky derya14 canım bazıları aramıyor sen gidip söyle yaparlar hemen 2.doz da 1 ay sonra vaktini geçirme
Nuranatlar_5561 Lucky ElifAkyol darısı başıma canım ben senin kadar hareketli değildim son iki aydır ondan önce çok hareketliydim aslında ama bende denicem hurma ananas diğerlerini yapıyorum faydası olur inşallah
Pdr 8. Haftada bildirdim, ilk kan testlerimi orda yaptırdım. tetenoz aşısı için gün verdiler, 8. Den haftadan beri gitmedim 12 haftada gel kan ilacı vereceğiz dediler doktorum çok bulantım olduğun için daha da bulanır diye 16. Haftada kan ilacına başlarız dedi. Bu hafta 16.haftam cuma günü kontrolüm var kan ilacı başlanır galiba. kan ilaçları aile hekiminde ücretsiz veriliyor dedi aile hekimdeki ebe.
Hikoo Betulkarakus4 saglik ocagndaki ebe hep arayip gebelik var mi diye soruyordu bende adetim gecikince gidip test yaptirdim orda birlikte ogrenmis olduk kaydimi yapip kan testlerimi yaptilar 8 haftaligiz su an
Berkaytuana Betulkarakus4 canım gittiğim zaman bazı bilgilerimi sordu ama beni direk ordan aramislardi o yüzden bilemiyorum
Destina21 Betulkarakus4 ayda 1 kan veriyorum.. tüm tahliller yapılıyor.. tetanoz aşısı yapılıyor iki doz . Ilaclari ücretsiz veriyorlar .. erkenden bildirnen iyi olur ..
Mervebektass Ben ilk öğrendiğimde 8+6 dım hastahaneden eve geldim ertesi gün bildirdim sonra zaten beni 10 haftamda kan tahliline cağırdılar şuan 17 haftalığım 🤗
zalsac Betulkarakus4 2 hafta sonra randevum var aşı, ödem kontrolü, kan ve idrar tahlillerinin tekrarı, kilo kontrolü yapılacak