Seherr Ben ilk hamileliğimde söylememiştim. İzin alırken hep sıkıntı oluyordu yalan atmak zorunda kalıyordum izin alırken. 6 haftalıkken karnımda öldüler kürtaj oldum onu da söylemedim. Bir hafta izin almıştım. Şimdi ikinci hamileliğim hemen söyledim bu sefer 4 haftalıkken falan. İzin alırken de direk söylüyorum kan vermem lazım doktor kontrolüm var diye. İzin vermek zorunda çünkü. 4 buçuk senedir aynı yerde çalışıyorum bu arada. Bence sen de hemen söylemelisin.