Seherr evet ben avukatlık bürosunda çalışıyorum yardımcısıyım..kendisi büroya çok uğramıyo uğrasada 2 3 saat duruyo gidiyo erken olduğu için ilk zamanlar çekindim söylemedim. Biraz ilerlesin diye bekledim, gerçi hala çekiniyorum ama söylemek zorundayım söylemezsem ben doğuma gidiyorum diye mesaj atıcam galiba 😂inşallah cesaret ettiğim zaman söyleyecem tabi kendiside büroya gelirse 😂