Kbrkknrr bana da suni sancı ile doğumu başlatalım dediler 2 gün daha bekleseydi kızım suni sancı ile doğum başlatılacaktı ama kendi gelir. Umarım sizinde kendiliğinden gelir ❤️ kötü düşünmeyin kötüyü çağırmayın hep iyi düşünün. Ben hamileliğim boyunca içimde bir korku olsa da herkese ben kolay doğum yapacağım kısa sürecek dedim herkes inşallah diyordu ama içinden kim bilir neler diyorlardı gerçekten dilimle söylediklerimi yaşadım siz de güzeli çağırın güzel olsun 🥰