Hanımlar merhaba 2.ci doğumum olucak bugün kontrole gittik doktor çatı muayenesi yaptı 2 cm açılman var dedi nts de sancı gözükmüyor pazartesiye kadar eğer doğum olmazsa yatış yapılacak suni sancıyla doğum yapılacak ilk doğumum da kendi sancımla vajinal doğum yapmıştım bu doğum da suni sancı olucak çok endişeliyim bu durum da olan oldu mu hiç ne önerirsiniz şuan 38+4 haftalığım