Elbu yani onun da bir etkisi olduğunu sanmıyorum benim doktorumun iki kızı vardı doğum doktorlarının da kesin böyle olursa böyle olur diyemedigi Rabb’im bilir mesela yumurtlama gününe kadar olursa kız yumurtlama günü ve sonrası erkek diyorlar oda yanlış Rabb’im ne nasip ederse o iki oğlum var yumurtlama günü hesabı tutmuş olsaydı kızım olurdu 🙈