fpkprensesim Elbu benim kızımda tuttu şimdi oğlan gösteriyor ama bakalım daha var cinsiyet öğrenmeye 😇
HBetul Elbu benim ilginçtir ki tuttu 2side . 3. De gözüküyor ama yapmayı suan düşünmem başka bir hamilelik kaldırabilir miyim emin değilim 😂😂
minisinannesiiiii Elbu bana da bakar mısın canım çok merak ediyorum ben de ismim serap ikinci hamileliğim bu
ozlem_2727 Elbu ben kendime yapmıştım 2 oğlan 2 kız üstüne 1 oğlan dedim noluyor 🤣🤣🤣🤣🤣2 oğlum var bu arada
ozlem_2727 Elbu ilk iki çıktı üçüncü bebeğimizi de istiyoruz Allah nasip ederse o tutacak mı bilemiyorum tabi ama benden 5 çocuk da kimse beklemiyor 🤣🤣🤣 tabi bana 5 lerim. Gibi geliyor o ayrı