1Ali evet, ilk bebiş. Artık iyice aşağı inmiş, alt karnımda ağrı oluyor bazen, bazen de üst karnımda bi yerde toplanıyor sertleşiyor korkutuyor beni. Bizim tansiyon sorunumuz var birkaç gündür de yükseliyor. Haftaya sanırım karar verecek doktorum ne zaman alınacağına🥹🥹 Ekstra hüzünlüyüm o yüzden. 2-3 hafta daha bekleyebiliriz inşallah🤲🏻 Hastane çantamız hazır sayılır, bir iki şey daha ekleyip kapatacağım inşallah. Uzun oldu biraz, kusura bakmayın. Siz nasılsınız, bebişiniz ve hazırlıklarınız nasıl? Umarım her şey yolundadır💖