Shrydn Hazelensar zaten cips varsa kola mutlaka olmali. Yemeklerlede kola leziz😕 valla bilemiyorum. Zararli oldugunu biliyorum ama siqara gibi bi wey iwte. Siqaram yok kolam var
Oyaburak65 Hazelensar kayınvalidem eltim için hep kola içti ondan zayıf çocuk diyor 🤣 kaynananızın yanında içmeyin sonra size de böyle derler 🤣
Hazelensar Oyaburak65 hıc umrumda değil valla ben içiyorum yarın birgün çocuğum içinde kimse eleştiremez beni amann başkasının laflarına göre mı yasayacaz canm yaa
Nursemom0857 Hazelensar bunu bana diyen çok oldu 😊 ama bir türlü sevemedim. Annem yasaklamazdı. Soframız da olurdu. Abimler lıkır lıkır içerdi. Ben içemezdim. Ağzımı ısırıyor derdim, büyüdüm hala daha öyle hissesiyorum. Gazlı hiç bir şey içemem 😂
Denizanne Hazelensar ben hamileliğimin ilk 2 ayında o kadar kola aşerdim kiii ve hamile kalmadan önce kola aklıma bile gelmezdi içmezdim hiç. İlk 2 ayı ara sıra bir bardak yarım bardak falan içtim. Son 1 bucuk aydır hiç içmiyorum aşermem geçti galiba 😄
Hazelensar Denizanne aksine ilk 3 .4 ay kendimi çok korudum ağızıma almadım ben valla ben değil o beni yendi o yüzden içiyorum artık