Roonniee Bigsecret3 şöyle söyliyeyim cumartesi günü yaptığım test negatifti pazartesi günü regl olmam gerekiyodu salı günü testte çıktı en az bir iki gün geçmeli cumartesi ve salı arasında az gün farkı olmasına rağmen sonuçlar farklı oluyor
Bigsecret3 Roonniee peki mesela dediğiniz gibi yapsam örnek veriyorum benimkisi cumartesi gününe geliyor pazartesi yapsam olur mu iki gün geçmiş oluyor
Onurbanuu Benımde adetıme 5 gun var benımde sılık gıbı cıktı sızın gıbı bende verecegım kan hastanede umarım vardır hayırlı olsun💖💖
merrveak bbaa2805 ben sadece test parası vermiştim danışmada beta testi vereceğim dediğinizde ona göre ücret alıyorlar ekstra muayene etmiyorlar , 1 saate de sonuç çıkıyor
Busrw merrveak test yaptım 2 tane silik cıkınca sağlık ocağına test verdım cünkü 3 aydır tedavi görüyordum polıkistik over oylelikle 67 idi ilk ogrendiğim deger
bbaa2805 merrveak evet dediğiniz gibiymiş hastaneyle görüştüm beklemeli miyim yoksa gitmeli miyim bilemedim sonuçta yarın çıkacak sonuçlar ama içimdeki heyecanı bastıramıyorum
Onurbanuu merrveak acıkcası benım asırı mıde bulantım var gerco adetıme 4-5 gun var ama belım kasıklarım ağrıyo normalden de fazla gunumde regl olurum erken gec olmam hıc bıde ıkı kere kımyasal gecırdım az cok gebelık belırtılerını yasadım ben
minigimherseyim_ bbaa2805 devlet hastanesi yakınsa ordan acilden de veeebilirsiniz onlar da bir saattte sonuç veriyor