Gzd1212 bbaa2805 çok normal 😄 kan sonucu çıkınca haber verin. Sağlık ocağında yaptırınca diğer gün öğleden sonra çıkıyor. Ama tahlilin barkod no isteyin sonra netten bakabiliyorsunuz e nabıza geç düşüyor
bbaa2805 Sağlık ocağına gittim tahlil verdim kızlarr 😍Hayırlısı bakalım sonuçlar dediğiniz gibi yarın öğle çıkıyor 🥰 heyecanla bekleyeceğim 😌
semi29_ bbaa2805 çok silik çıkmış ama var gibi geç döllenme olabilir hayırlı olsun gidip kan ver bence 🌸
bbaa2805 Sağlık ocağındaki doktor ve hemşireler çok ümit edici konuştu kesin var zaten idrarda çıkmış gibi ama bakalım hayırlısı 4 hafta olarak gözüküyormuş varsa eğer
bbaa2805 Hatta doktor dedi ki idrar da kesin öğrenme yolu sadece oradaki koyuluktan anlıyorsun kanda sayıya göre anlaşılıyor
Roonniee Bigsecret3 şöyle söyliyeyim cumartesi günü yaptığım test negatifti pazartesi günü regl olmam gerekiyodu salı günü testte çıktı en az bir iki gün geçmeli cumartesi ve salı arasında az gün farkı olmasına rağmen sonuçlar farklı oluyor
Minikmucizemmm26 bbaa2805 ben de 3+5 te biri erken biri kaset testte yaklaşık olarak bu şekilde öğrenmiştim sizin de var acilde bı kan verin bence hayırlı olsun 😍
Bigsecret3 Minikmucizemmm26 erken gebelik testini adete kaç gün kala yapmalıyım Bu arada gözünüz aydın adetime 9 gün var ama çok yapmak istiyorum 🥹🥹 bir kaybım var bu yüzden sanırım
Minikmucizemmm26 Bigsecret3 teşekkür ederim benim de 4 kaybım var telaşını anlıyorum ama şuan çok erken yumurtlamanın üzerinden 10-12 gün geçmeli bence en az biraz daha bekle acele etme inşallah güzel sonuçlar alırsın 🥰