Ezginur1989 Deryadeniz63 yani düşük yapıyorsun da ne yapacakmışssın peki bekleyecek misin nasıl kafam çok karıştı
afyonguzeli Şu an takibimi yapan doktor bey ayakta çalıştığım için tek tük kanamaların çok problem olmayacağını dinlenmem gerektiğini yarım pet kadar kan gelirse düşük olduğunu söylemişti
dilaraulusoy Bebekburcu benim ilk hamileliğim de aylarca kırmızı kanamam oldu korkma basen 12. Haftaya kadar kahverengi lekelenme oluyo
Bebekburcu Ezginur1989 ilk düşüğümde hamile olduğumu öğrendiğim gün kanamam başladı ama sürekli lekelenmem vardı ve 1 saat sonrasında lekelenmeden çok adet kanamasına dönmüştü ertesi günü de parça şeklinde geldi düşüğüm
Roman34 Kanama durumunda direkt istirahat veriyor doktorlar. Benim de sürecim buna benzer geçiyor. Çok fazla doktor gördüm. İmkanınız varsa bir doktora bağlı kalmayın.
Serya3 Bebekburcu benimde 7 haftaya kadar öyle oldu sürekli doktora gder söylerdim normal normal der dururdu doktorumu degistirmemistim 7+3de bebeğimin kalbi durmuş ve kürtajla sonuçlandı.,😔 keşke bi kaç farklı doktora da gorunseydim😔
Bebekburcu Serya3 ilk kalp atışlarımızı dün dinledik ama bugün tekrardan gittim kalp atışlarımızı az önce dinledik herhangi bir sorun görmedi doktorumuz, yarın başka bir doktora daha gideceğim
Elifyldzz Bebekburcu direk özele git büyük ihtimalle Bebekburcu hamilelik döneminde kanama normal değildir başka doktora gitmelisin