Herkese günaydın arkadaşlar, 6+5 deyim dün sabah lekelenmem oldu doktora gittim bebeğimin kalp atışlarını dinledik bir şey yok dedi ama akşam yatarken yine lekelenmem oldu sizlerde de sürekli oldu mu? Bu süreçte işe gitmeli miyim? Doktorum bir şey demedi