Merhaba hanımlar bebeğim uzun süredir baş geliş duruyor normal doğuma göre ilerliyoruz şu an ama en son gittiğimde kanala girmemişti doktorum kanala girmesi için bol bol yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi ama ayaklarım o kadar çok şiş ki zor yürüyorum bunun için başka ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum 🌸