Eylullxx sezeryanda devlet hiç sormadan belden uyuşturma yapıyor ve doğumdan sonra çok fazla rahatsızlık geçiriyor insan ben 2
2 ay hastanelerde süründüm. Gitmediğim hastane olmadığım muayene kalmadı ama bütün herşeyim temiz çıktı o yüzden tedavi olamadım hiçbir yerde bütün doktorlar belden uyuşturmadan dolayı olduğunu söyledi ve hastalığımı duyan çevremdeki sezeryan doğum yapanlar aynısını yaşadım diye hepsi anlattı sezeryan istiyorsanız da özele gidin en azından size soruyorlar nasıl doğurmak istediğinizi devlette 3 gün yatış oluyor anca toparlanıyor insan ama özelde doğumdan ertesi gün taburcu oluyor herkes sonrasında da sıkıntı yaşamıyorlar inşallah güzel sağlıklı ve kolay bir doğumunuz olur