Eylullxx seninle aynı durumu yaşadım 1 cm açıklığım vardı muayenede dedim ki ben bunu yapamam birde benim serklajım vardı bundan kaynaklı sürekli enfeksiyon ve mantar vardı normal doğumda bebeğe bulaş olmasından da korkuyordum daha önce 1 gebelik kaybım olmuştu Dr a ağladım ben çok korkuyorum ilk bebeğimi kaybettim 1,5 yıl tedavi gördüm buna da birşey olacak diye çok korkuyorum dedim doktorum kıyamadı anksiyete olarak not düşmüşler sezeryan sebebi için sonradan gördüm aldılar sezeryana ama doktorum çok vicdanlıydı. Hakkkında hayırlısı neyse o olsun inşallah