@Eylullxx kız bende hep böyle korkuyodum aşşşırı paniktim sende kendimi gördüm ama rahatla düşünme o an geldiğinde/doğum anında inan Allah öyle bi güç veriyor ki bebeğe bırak o doğum şeklini belirler ve ben de sezaryen istiyodum korkuma, sezaryen oldum devlette dünde söylemiştim sana 1 aya anca toparlandım ilk 15 gün aşırı zordu benim için keşke normal doğurabilseydim dedim. Yani sezaryen sandığın gibi değil emin olabilirsin.