Eylullxx kız herkesin bir olmuyor sende bliyosun bunu inşllah bi avazda alirsin bebisini hic acın ağrın sızın olmadan 🙏🏻 ben elime igne batsa ağlarım sen kendi gücüne güven. Bu arada bebis ciktiktan sonra klasik olucak ama vallahi okadar rahatliosun sıfır agrı. Bi anda unutuveriosun o plesenta cikisi yada dikisin olursa fln dikerlerken hic hissetmiosun cunku bebisin yaninda ona bakmaktan kimseyi gormuyosun bile. Evet zor ama bebisin icin yapabilirsin 🤍 kimse seni sezeryana almicak bunun bilincinde ol kendini hazirla bebisinde sende saaglıcakla çıkın insallah 💋💋💋