Hiç canını sıkıp düşünme ben beta değerim 14’ken öğrendim bize de ebe çok umutsuz konuştu daha çok düşük vs diye ama geç döllenme olduğu içinmiş şuan 32+4’teyiz düzenli aralıklarla takip etmeni öneriririm ben hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişin 💖🙏🏻