bkdusunenanne Kızlar son adet 7 ağustos bugün 60.13 ile öğrendim bu değer normal mi üç haftaya göre dr düşük dedi
myangelson bkdusunenanne hiç de düşük değil. Önemli olan 2 günde 1 düzenli artış olması. Moralinizi bozmayın
cauuv1 bkdusunenanne neye göre demiş degilki. Bisey sorucam ne zamandan beri deniyosunuz testi ne zaman yaptınız
Sltn66srkn Bende adetımı 2 gün geçince 61.5 ile öğrendim ıkı gun once bugunde kan verdım 123 olmus suan 4+3 haftalık gozukuyor canm gayet normal bence
bkdusunenanne myangelson teşekkür ederim😘💕 Dr hiç haftasını sormadı direk şuan şüphen vardı sonuç bu puanlık düşük çok acil olursa iki güne kan ver 10 gün sonrada bi daha ver dedi
myangelson bkdusunenanne dediğim gibi aynı yerde 2 gün sonra kan verin en az %60 oranında artış olursa sağlıklı gebelik olabilir. doktor kadın doğum doktoru mu aile hekimi falan mı ?
AYSuNm bkdusunenanne bende gec dollenme olmuw cnm ilk gittigimde 25.47 cikmiwti 1hafta arayla gittim 868 kalkmiwti
MollyCo bkdusunenanne ben de 3+2’de 21 ile ogrendim sonra 3+4tte 53 olmustu doktor hic bana dusuk vs demedi. Haftaya gel keseye bakalim dedi. Ek olarak vajinal ultrasonla rahim duvari kalinlasmis ki bu bekledigimiz bir durum bebegi tasimak icin hazirlik yapiyo dedi. O yuzden bence moralini bozma. Suan 4+1’im.
Tomucuk12 bkdusunenanne normalde 80 ustu beklıyolar ama bence duusuk deıl ıkı gun sorna tekrar verıp artısa bakın
Bir_nazenin01 Ben 38 ile öğrendim ve geç döllenme dedi doktor 6+4 üz şuanda sen 2 gün sonra tekrar beta ver canım en az 120 olması lazım ki sağlikli diyebilelim canını sıkma 😍
bkdusunenanne myangelson kadın doğum canım 60.13 olan bi beta%60 artarsa kaç olmalı iki gün sonra (kaç zamandır hafif bulantılar, aşırı lavabo ihtiyacı, sivilcelenme, sanki başım dönüyor gibi hissediyorum)
Baby_B bkdusunenanne Ben adetim 7 gün gecikince 42 ile öğrendim Geç döllenmeydi 2 kati olucak sekilde artmasi lazim 2 gun aralikla kan verin
myangelson bkdusunenanne 96-97 falan olması gerekiyor en az ama aynı yerde kan vermeye dikkat edin çünkü farklı hastaneler olunca laboratuvar farkından dolayı düşük çıkabilir artış düzgün hesaplanamayabilir. Benim ilk belirtilerim de göğüs hassasiyeti ani hareketlerde kasık ağrısı bir de sık denebilecek idrar vardı 😊