Yasmin444 Bende de oldu. Dışarıda tuvalete girmiştim. Bol bol su içtim ve 1 bardak suya silke damlatıp oramı yıkadım. Kendiliğinden geçti yoksa o kaşıntı beni bitirdi. 4 gün sürdü geçti. Çamaşırını da 4 5 saatte 1 değiştir. Ben tahlilde yaptırdım çok yüksek çıkmayınca doktora gitmedim zaten geçti ama içinde kalmasın doktora danış istersen.