Serya3 Çok şükür ben de hiçbir problem çıkmadı anestezili oldum İki tüpüm de açıktı rahmi de gayet güzelmiş normalde filmden sonra 2 saat beklememi söylediler ama ben çok iyiydim 45 dakika sonra çıktım hastaneden İnşallah sende de hiçbir sorun olmaz kısa sürece bebeğine kavuşursun❤️