Serya3 5 Eylül 15.00da ilaçlı rahim filmi çekilecek de cektirenler yazabilir mi nasıl zor mu oluyor kac dakika sürüyor sonrasında neler yaşanıyor.. bilgilendiriri misiniz çok korkuyorum🥺🥺
Mervekaram22 Serya3 canım toplamda 5 dk sürüyor anestezi alırsan ağrısı biraz daha hafif oluyor ben anestezi aldım ama ağrıyı hissetim bir ara doktorun elini tuttum ondan sonra benim uyanık kalmamı sağladılar uyumamak lazımmış 40 dk falan sonra hiç birler yokmuş gibi kalktım hamd olsun 2 3 gün lekelenme oldu ondan sonra geçti
Senay07 Serya3 bana doktor canın tatlıysa anestezi yapalım dedi direk anestezili oldum uyudum uyandım hiç ağrım bişeyim yoktu 30 dk tansiyona baktı gönderdi sonra normal hayatıma devam ettim
Nhrr Serya3 anestezi ile olursanız hiç bişey hissetmezsiniz uyuyup uyaniyorsunuz 10 dakika bile sürmüyo işlem. Sonrasında az bir kanama oluyor o da normal. Anestezisiz benim arkadasim oldu çok acı hissetmiş.
Serya3 Mervekaram22 anestezilide olur anestezisizde dedi çok ağrı olmaz dedi de bnde tamam anestezisiz olsun madem dedim ama şimdi de korkmaya başladım 🥺
Leo1234 Serya3 bugün çekildim ilaçlı olarak. Tıp fakültesinde çekildim, anestezi almadım. Evet zor bi işlem ilacı verirken adet sancısı gibi ağrı oluyor ve gaz sancısı gibi düşünebilirsiniz. Ama korkmayın çok korkarak gittim 5dk bile sürmedi. Şuan hafif lekelenmelerim var ama doktor bikaç gün olabilir normal dedi.
Babyyyymommm111 ben de anestezi almadan cektirdim, cok kisa suruyor 5 dk belki, ve ilaci verdiklerinde adet sancisi gibi oluyor ama dayaniliyor. Anestezi için ekstra ucret istemislerdi o yuzden ben tercih etmedim. Sonrasinda da kanamam olmadi
Adus Serya3 ay benim ki cumaya ertelendi 🥹 ama olsun yine de sen yarın muhakkak yaz Allah yardımcın olsun şipşak geçsin inşallahhhh
iremmgk555 Yapan yere göre degisiyor sanırım ya benim 2 dk falan sürdü anestezi almadım birkaç saniye süren regl sancısı gibi hafif ağrı hissettim geçti hemen ama beklediğimden çok daha kolay geçmişti kanamam da olmamıştı inşallah senin de kolay geçer 🙏🏻
tuba6006 Serya3 ben anestezi almadan çektirdim evet biraz acıdı ama dayanılmayacak gibi değildi 10 dakika falan sürdü odaya girip çıkmam. Kendinizi korkutmayın herkesin deneyimi farklı sonuçta hamileliği kaldırıp doğum yapan insanlarız.
Liimon Serya3 anestezi almadım kendime güveniyordum. Hiç bi acı yok kolay bi işlem ama nasıl hissediyorsunuz biliyor musunuz birisi karnınıza gittikçe şiddeti arttırarak bastırıyor gibi. Hemşireler konuşturuyor bir süre sonra cevap vermemeye başladım. Ama bunların hepsi 2-3 dakika sürüyor. Çıkınca çok az kasık ağrısı vardı o kadar sonra açıldım
Serya3 Adus yaa çok teşekkür ederim şuan ayıldm iyiym sonuçlari doktor gelince söyleyecek 🥰 Allah razı olsun bunu yazman bile şuan çok mutlu etti beni
Kubraylvc Anestezi ile hiç korkmayın 5 dakika işlem sonrası 15/20 sonra normal hayatınıza devam ediyorsunuz 3 defa çekildim film sonrası hamile kaldım suan yine hamileyim
Serya3 Adus Ya ben yazamadim , rahim filmi cekildim anestezili aksam saat 5 gibi falan doktorum geldi taburcu etcek sandım oda rahminde perde var dedi onu almam lazm dedi görüntüyü gösterdi ertesi gün ayın 6sında aldırdım 7sinde taburcu oldum . Ağrım ve kanamam var biraz ama şuan iyiyim 🥰